Analytics

Inzicht door data

Krijg inzichtelijk wie jouw website bezoekt, wat ze interesseert en waar verbeter-mogelijkheden liggen. Wij integreren jouw website met Google Analytics en maken jouw doelstellingen inzichtelijk middels diverse rapportages. Wil jij ook data-gedreven verbeteren?

Vrijblijvend orientatiegesprekArrow Onze visie

Analytics

Inzicht door data

Krijg inzichtelijk wie jouw website bezoekt, wat ze interesseert en waar verbeter-mogelijkheden liggen. Wij integreren jouw website met Google Analytics en maken jouw doelstellingen inzichtelijk middels diverse rapportages. Wil jij ook data-gedreven verbeteren?

Bel ons

Volledig geautomatiseerd inzicht in jouw bedrijf

Met de inzet van geavanceerde tracking, integraties met diverse systemen en een tool als Google Looker Studio creëren wij inzicht in jouw website bezoekers, volledig geautomatiseerd.

Maak geen beslissingen zonder deze te onderbouwen met data. Krijg inzicht en maak verstandige keuzes, als een slimme ondernemer. Benieuwd of wij jou hier mee kunnen helpen?

Vrijblijvend orientatiegesprek

Waarom kiezen voor Webob?

  • Een unieke visie die zorgt voor kwaliteit
  • Altijd gefocust op strategische websites
  • Op werkdagen binnen twee uur reactie
Door inzicht in jouw website ga je betere keuzes maken. Niet alleen in aanpassingen aan de website, maar ook in het algemeen in jouw bedrijf.
Chiel Oude Breuil – Eigenaar Webob

Slimmere keuzes door data

Met gebruikersdata van jouw website krijg jij inzicht in niet alleen jouw website, maar ook jouw klanten. Krijg antwoord op vragen als:

  • Waar komen mijn bezoekers vandaan (social media, Google, direct verkeer, etc.)
  • Waarin zijn mijn bezoekers het meest geïnteresseerd?
  • Wat voor locatie hebben mijn bezoekers/ klanten?
  • Waar in de customer journey haken bezoekers af?
  • Welke productgroepen kunnen het best gepromoot worden via Facebook?

Alles overzichtelijk in een dashboard

Vaak produceren alle systemen los van elkaar data. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Google Analytics gebruikersgegevens
  • Google Ads advertentie-prestaties
  • Facebook/Instagram prestaties
  • Productverkoop (in het geval van webshops)

Met een dashboard kunnen wij al deze data combineren en inzichtelijk maken. We brengen kritieke prestatie indicatoren (KPIs) in beeld en de belangrijkste gegevens uit de tool. Zo heb jij real-time inzicht in de belangrijkste indicatoren. Optioneel valt dit ook te combineren met andere bedrijfsdata (boekhouding, CRM, etc.).

Maak onderbouwde beslissingen, als een slimme ondernemer.

Vrijblijvend orientatiegesprek Pijl rechts